Wellbeing codziennie. Czy wiesz, 偶e istnieje aplikacja, kt贸ra mo偶e by膰 jest Twoim motywatorem, przyjaci贸艂k膮 i doradc膮

El偶bieta Nowacka-Szustak

呕yjemy w ciekawych czasach i nie mo偶emy temu zaprzeczy膰. Bod藕ce docieraj膮 do nas z ka偶dej mo偶liwej strony, czas na z艂o艣膰 nie chce zwolni膰, cho膰 sprint trwa ju偶 zdecydowanie za d艂ugo. Dlatego czasem trudno jest poradzi膰 sobie ze wszystkim i dopada nas bezsilno艣膰. W dodatku kiedy patrzymy na inne osoby mamy wra偶enie jakby ten problem wcale ich nie dotyczy艂 i zastanawiamy si臋 jak one to robi膮. Brzmi znajomo, prawda? A czy s艂ysza艂a艣 o wellbeing? Czy wiesz co robi膰 i jak inwestowa膰 w siebie, 偶eby z wi臋ksz膮 艂atwo艣ci膮 okie艂zna膰 trudne sytuacje?
Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on linkedin
Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on linkedin

Wellbeing, czyli w艂a艣ciwie co?

Na pocz膮tku troch臋 teorii. W dos艂ownym t艂umaczeniu z j臋zyka angielskiego na j臋zyk polski wellbeing to po prostu dobrostan. Rozwijaj膮c t臋 definicj臋 mo偶na powiedzie膰, 偶e to stan lub sytuacja, w kt贸rej czujesz si臋 komfortowo. Czyli w艂a艣ciwie kiedy? Na przyk艂ad wtedy gdy realizujemy w艂asny potencja艂, potrafimy poradzi膰 sobie ze stresem, budujemy w艂asn膮 odporno艣膰 psychiczn膮, czujemy zadowolenie i rado艣膰 z 偶ycia, troszczymy si臋 o swoje zdrowie i jeste艣my aktywne fizycznie. W艂a艣nie te elementy wp艂ywaj膮 na nas i nasze 偶ycie. Teoria wellbeing znana te偶 pod pseudonimem PERMA to wi臋c nic innego jak:

P: Positive emotions – pozytywne emocje
E: Engagement – zaanga偶owanie
R: Relationships – relacje
M: Meaning – poczucie sensu / znaczenia
A: Achievement / Accomplishment  – osi膮gni臋cia i docenienie tego, co si臋 robi

艁atwiej powiedzie膰 trudniej zrobi膰

I cho膰 to wszystko brzmi jak psychologiczne sztuczki w kt贸rych mo偶e odnale藕膰 si臋 tylko znawca, zachowanie dobrostanu jest 艂atwiejsze ni偶 s膮dzimy. Nie bez powodu t臋 metod臋 ju偶 pokocha艂y miliony os贸b na ca艂ym 艣wiecie. Gdyby by艂a niezwykle skomplikowana na pewno nie cieszy艂aby si臋 tak膮 popularno艣ci膮. Prawda?

Dzia艂ajmy! Jak? Najprostszym sposobem, kt贸ry ju偶 pewnie znacie i mo偶liwe, 偶e wykorzystujecie jest aplikacja MyOla. Nie oszukujmy si臋 – bardzo du偶o czasu sp臋dzamy przyklejone do swoich telefon贸w, wi臋c korzystanie z aplikacji do tak szczytnych cel贸w jak zachowanie dobrostanu to nic strasznego. Nawet je艣li musia艂aby艣my po艣wi臋ci膰 kilkana艣cie minut dziennie wi臋cej przed ekranem swojego smartfona. MyOla to pierwsze tego typu narz臋dzie, dzi臋ki kt贸remu niezale偶nie od miejsca i czasu mo偶emy rozwija膰 si臋 osobi艣cie i zawodowo, a to pozytywnie na nas wp艂ywa.

PRZECZYTAJ TAK呕E: JAK M膭DRZE KORZYSTA膯 Z CZASU, KT脫RY POSIADAMY? ODPOWIEDZI ZNAJDZIESZ W NOWYM PROGRAMIE AUTORSTWA PIOTRA BUCKIEGO W APLIKACJI MYOLA

MyOla sposobem na dobrostan

Aplikacja jest naszym motywatorem, przyjaci贸艂k膮 i doradc膮 w jednym. Tym bardziej, 偶e odpowiednio do naszego nastroju i potrzeb w danej chwili zapewni relaks lub nieco rozrywki. W aplikacji znajdziemy programy rozwoju w 4 podstawowych sferach 偶ycia: JA, Zwi膮zek, Rodzina i Kariera, kt贸re pomog膮 nam odnale藕膰 z艂oty 艣rodek i r贸wnowag臋 w dzia艂aniu w wymienionych sferach. Wszystko po to, 偶eby艣my dzia艂a艂y z wi臋ksz膮 艂atwo艣ci膮 i pewno艣ci膮 siebie. Dodatkowo s膮 tam 膰wiczenia oddechowe i medytacyjne. Mo偶emy te偶 liczy膰 na pomoc w kryzysowych sytuacjach, czyta膰 rozmowy z ekspertami i felietony. A je艣li zapomnimy o aplikacji? Nie martwcie si臋, sama przypomni, 偶e warto do niej ponownie zajrze膰, a po sko艅czonym kursie nagrodzi Wasz wysi艂ek.

Skoro ju偶 wiecie w jakich obszarach aplikacja wspiera 艂atwo zauwa偶ycie, 偶e wp艂ywa na obszary o kt贸rych wcze艣niej m贸wili艣my rozwi膮zuj膮c poj臋cie wellbeing. Wi臋c nie tra膰cie czasu i wp艂y艅cie z MyOla na sw贸j dobrostan.

***

Autork膮 tekstu jest El偶bieta Nowacka-Szustak z Rocket Science Communnication.

Zarejestruj si臋 aby otrzyma膰 newsletter

 

Na tej stronie wykorzystujemy cookies. Uzyskujemy do nich dost臋p w celach analitycznych oraz w celu zapewnienia prawid艂owego dzia艂ania strony. Je偶eli nie wyra偶asz na to zgody, mo偶esz zmieni膰 ustawienia w swojej przegl膮darce. Zobacz wi臋cej w Polityce Prywatno艣ci.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close