Sukces Pisany Szminką platforma pierwszego wyboru dla kobiet

Portal wiedzy i najnowsze trendy ze świata biznesu, start-upów, finansów oraz kobiecej przedsiębiorczości

Prowadzisz firmę w oparciu o nowe technologie i chcesz ją rozwijać? Zgłoś się do programu Think Big. Można to zrobić jeszcze do 31 stycznia!

Prowadzisz firmę w oparciu o nowe technologie i chcesz ją rozwijać? Zgłoś się do programu Think Big. Można to zrobić jeszcze do 31 stycznia!

Zgłoś się do programu Think Big

 

Think Big to program UPC stworzony z myślą o przedsiębiorcach. Skierowany jest do tych projektów, które tworzone są w oparciu o nowe technologie, a jednocześnie mają potencjał biznesowy w jednym z trzech obszarów: B2B, customer experience oraz narzędzia i technologie marketingowe oraz prowadzone są na rynku w Polsce, Czechach, Rumunii, Słowacji lub na Węgrzech. Jeśli jesteś takim przedsiębiorcą, chcesz rozwijać swój projekt, korzystając z wiedzy i doświadczenia globalnych partnerów, ten program jest właśnie dla Ciebie.

– O powodzeniu w THINK BIG decydują oryginalność i dojrzałość zgłoszonego rozwiązania, a także jego potencjał biznesowy oraz synergia z rozwiązaniami poszukiwanymi przez UPC. Przy wyborze zwycięzców, niezwykle ważna jest dla nas również odwaga biznesowa uczestników. Oceniamy ją między innymi poprzez pryzmat wykorzystywanych przez zgłaszające się firmy innowacji. Obecnie trwa nabór do programu, który zakończy się 31 stycznia. Warto jednak nie czekać i już dziś wypełnić formularz na stronie programu – mówi Agnieszka Zawistowska, Dyrektor UPC Biznes.

Jak zgłosić się do programu?

By zgłosić się do programu należy w terminie do 31 stycznia 2018 wypełnić formularz dostępny na stronie internetowej programu https://thinkbig.upc.pl/. Pula nagród finansowych tej edycji to 20 000 Euro – zwycięzca otrzyma co najmniej 10 000 Euro i możliwość wypracowania modelu współpracy z UPC. Ostatnio, na stronie internetowej firmy pojawił się moduł umożliwiający natychmiastowe oddzwonienie do osób zainteresowanych ofertą firmy. Narzędzie to dostarczył CallPage – zwycięzca 4.edycji Think Big. Rozumiejąc, jak ważny dla firm – zwłaszcza tych w fazie wzrostu – jest rozwój i możliwość korzystania z cyfrowych innowacji, UPC oferuje w swoich biznesowych pakietach dostęp do ultraszybkiego światłowodowego internetu o prędkości nawet 600 Mb/s, stały adres IP oraz najwyższej jakości wi-fi zapewniające jeszcze więcej mobilności na co dzień.

Czy wiesz, że…

Blisko połowa firm z sektora małych i średnich przedsiębiorstw jest świadoma korzyści i możliwości płynących z wykorzystania nowych technologii w swoim biznesie. Tak wynika z raportu Ocena szans i możliwości rozwoju MŚP przygotowanego przez SW Research na zlecenie UPC Biznes, organizatora programu Think Big.

Raport SW Research Ocena szans i możliwości rozwoju MŚP prezentuje podział małych i średnich przedsiębiorstw ze względu na stopień wykorzystywanych przez nich innowacji. Na potrzeby badania opracowano autorski indeks stopnia cyfryzacji, który pozwolił wyodrębnić, a następnie opisać następujące grupy: poszukiwacze innowacji (45 proc.), niezdecydowani (33 proc.), liderzy innowacji (14 proc.) oraz sceptycy (8 proc.). Przygotowując segmentację środowiska MŚP, sprawdzano nie tylko liczbę usług cyfrowych oraz różnorodność urządzeń elektronicznych, z których korzysta dana firma, ale także stały dostęp do internetu czy prędkość transferu danych.

Najliczniejszą grupę w sektorze MŚP stanowią Poszukiwacze Innowacji (45 proc.). Ci przedsiębiorcy są świadomi korzyści i możliwości wynikających z zastosowania nowych technologii. Choć większość badanych dopiero poznaje pełny wachlarz ulepszeń, do których przyczyniają się nowinki techniczne, część z nich już teraz aspiruje do bycia Liderami Innowacji, którzy wyznaczają trendy. Są oni świadomi wiążących się z tym korzyści, szeroko korzystając z nowoczesnych rozwiązań. Zaliczają się do nich głównie firmy, które mają stabilną pozycję na rynku, ale istnieją mniej niż 15 lat. Można przewidywać, że w najbliższych latach grupa ta będzie dynamicznie rosnąć. Grupę Niezdecydowanych (33 proc.) wyróżnia natomiast brak wiedzy na temat dostępnych innowacji. Mniej niż jeden na dziesięciu przedsiębiorców (8 proc.) nie dostrzega potrzeby rozwijania cyfrowej innowacyjności w swojej firmie. W większości są to firmy z długim stażem na rynku, przekraczających 25 lat.

Więcej informacji znajduje się na stronie programu: https://thinkbig.upc.pl/.

Komentarze

może cię zainteresować

Najnowsze wpisy wybrane specjalnie dla Ciebie

Sukces Pisany Szminką

Wspieramy i promujemy kobiety od 2008 roku.

Newsletter

Jesteś ciekawy, co u nas nowego?
Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera!

NEWSLETTER

Potrzebujesz jeszcze więcej motywacji, inspiracji i wiedzy?

Bądź na bieżąco i zapisz się do naszego newslettera!





Podanie przez Ciebie powyższych danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do korzystania z Newslettera.
Zapisując się wyrażasz zgodę na przesyłanie przez nas informacji o tematyce motywacyjnej, rozwoju osobistego, nowościach w serwisie oraz informacji handlowych.
Administratorem danych osobowych jest Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką z siedzibą w Warszawie (00-012) przy ul. Podchorążych 75/77 lok. 2.
Zapoznaj się z naszą Polityką Prywatności, z której dowiesz się, jak chronimy Twoje dane.

Na tej stronie wykorzystujemy cookies. Uzyskujemy do nich dostęp w celach analitycznych oraz w celu zapewnienia prawidłowego działania strony. Jeżeli nie wyrażasz na to zgody, możesz zmienić ustawienia w swojej przeglądarce. Zobacz więcej w Polityce Prywatności.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close