darmowy webinar

Zapisz się na certyfikowany kurs webinar marketingu bez opłat!

Clickmeeting

Webinary służą nie tylko do edukacji. To również potężne narzędzia marketingowe. Dobra platforma do webinarów pozwoli Ci pozyskiwać leady, szkolić klientów i realizować bezpośrednią sprzedaż. Ale samo narzędzie to nie wszystko. Potrzebujesz też wiedzy i strategii. Również w tym obszarze możesz skorzystać ze wsparcia ClickMeeting. I to zupełnie za darmo!

Eksperci ClickMeeting wspólnie z Arturem Kurasińskim przygotowali składający się z 13 lekcji kurs „Webinar marketing. Kurs kompletny”. Jak z niego skorzystać? To bardzo proste. Wystarczy, że klikniesz w poniższy link. Na stronie znajdziesz nagrania z lekcjami oraz materiały dodatkowe. Ostatnia lekcja to webinar na żądanie. Nie bez przyczyny. Po jej obejrzeniu w swojej skrzynce e-mail znajdziesz certyfikat uczestnictwa.

Zacznij korzystać z webinar marketingu już teraz!

Digital marketing daje niemal nieograniczone możliwości promowania marek (również tych osobistych!) i produktów. Choć często kojarzy się ze specjalistyczną wiedzą i koniecznością posiadania twardych kompetencji technicznych, rzeczywistość prezentuje się nieco inaczej. Wybierając odpowiednie narzędzia i kanały komunikacji, każdy z nas będzie w stanie osiągać fantastyczne efekty.

Webinary są jedną z najbardziej przyjaznych i efektywnych form promocji. Przede wszystkim: aby zacząć je organizować, potrzebujesz jedynie odpowiedniej platformy, takiej jak ClickMeeting, i podstawowego sprzętu, na przykład laptopa z wbudowaną kamerą i słuchawek z mikrofonem.

„Webinar marketing. Kurs kompletny” został zaprojektowany w taki sposób, aby każda osoba, również taka, która do tej pory w trakcie wydarzeń online zajmowała jedynie miejsce uczestnika, mogła błyskawicznie przystąpić do działania. W jego ramach otrzymujesz wszystko, co będzie Ci potrzebne.

Darmowe konto ClickMeeting założysz tutaj. Masz sporo czasu na przetestowanie najważniejszych funkcji w praktyce. A jeśli wciąż się wahasz, rzuć okiem na to nagranie webinaru, który zrealizowaliśmy wspólnie z Arturem Kurasińskim.

13 lekcji – 13 sposobów na skuteczny webinar marketing

Nasz kurs webinar marketingu składa się z 13 lekcji wideo. Uzupełniają je materiały dodatkowe, które pozwolą Ci zgłębić temat i dostrzec nowe możliwości. Oto zagadnienia, które poruszamy w trakcie kursu:

  1. Po co organizować webinary? Cele biznesowe i korzyści
    • Czym jest i jak działa webinar,
    • Jakie są cele biznesowe webinarów i wideokonferencji,
    • Co można zrobić za pomocą webinarów,
    • Jakie są korzyści z prowadzenia webinarów,
    • Jak działają wydarzenia online w poszczególnych branżach.
  2. Jakie są mierniki sukcesu webinarów?
    • Jakie są najpopularniejsze mierniki sukcesu webinarów,
    • Jak mierzyć sukces,
    • Jakich wyników możesz się spodziewać.
  3. Jak budować lejek sprzedażowy za pomocą webinarów?
    • Miejsce webinarów w lejku sprzedażowym,
    • Krok 1: Generowanie leadów,
    • Krok 2: Demo produktowe,
    • Krok 3: Webinary wprowadzające,
    • Krok 4: Webinary o nowościach w produkcie.
  4. Planowanie wydarzenia
    • Najlepsze dni i godziny dla webinarów,
    • Jak zaplanować wydarzenie,
    • Jak przygotować stronę rejestracji i poczekalnię,
    • Jak zaprosić uczestników webinaru.
  5. Promocja wydarzenia
    • Projektowanie strony lądowania,
    • Kanały promocyjne,
    • Timing promocji,
    • Promocja w social mediach,
    • Ustawianie kampanii promocyjnej,
    • Unikanie błędów i na co zwracać uwagę.
  6. Przygotowanie i prowadzenie webinaru
    • Przygotowania przed webinarem,
    • Scenariusz wydarzenia,
    • Materiały do wgrywania,
    • Praktyczne prowadzenie webinaru.
  7. Współpraca w trakcie webinaru
    • Różnica między wirtualną sceną a widownią,
    • Uprawnienia organizatora, prezentera, uczestnika,
    • Scenariusz webinaru z udziałem kilku prezenterów,
    • Prowadzenie prezentacji przez kilka osób.
  8. Angażowanie uczestników
    • Metody angażowania uczestników,
    • Funkcje do wykorzystania,
    • Rozpoczęcie dialogu z uczestnikami.
  9. Nagrywanie i certyfikaty
    • Wydawanie certyfikatów,
    • Tworzenie szkoleń z certyfikatami,
    • Nagrywanie wydarzeń,
    • Wykorzystanie nagrania webinaru.
  10. Jak uzyskiwać informację zwrotną?
    • Kiedy prosić o informację zwrotną,
    • Pytania dla uczestników,
    • Narzędzia do otrzymywania informacji zwrotnej.
  11. Analiza webinarów
    • Analizowanie webinarów,
    • Śledzenie metryk,
    • Narzędzia analityczne,
    • Udoskonalanie strategii webinarowej.
  12. Webinary automatyczne i na żądanie oraz płatne webinary
    • Webinary automatyczne i na żądanie,
    • Zarabianie na automatyzacji,
    • Automatyzacja komunikacji,
    • Zarabianie na sprzedaży wirtualnych biletów.
  1. Podsumowanie i gdzie szukać inspiracji.


Dla kogo jest kurs webinar marketingu?

Odpowiedź jest prosta: dla każdej osoby, która chce wykorzystać webinary w swojej strategii promocyjnej. Webinar marketing sprawdzi się między innymi w:

  • Budowie marki osobistej i budowie świadomości marki,
  • Generowaniu leadów i ich odżywianiu,
  • Szkoleniach i edukowaniu klientów,
  • Prowadzeniu dem produktowych,
  • Realizacji bezpośrednich sprzedaży,
  • Up-sellingu,
  • Budowaniu relacji z klientami czy kontrahentami,
  • Tworzeniu atrakcyjnej treści, którą możesz wykorzystać w różnych kanałach.

Wydarzenia online w przeciwieństwie do wielu innych narzędzi wykorzystywanych w digital marketingu pozwolą Ci osiągnąć kilka celów jednocześnie. Przede wszystkim są szansą na nawiązanie bezpośredniego kontaktu z odbiorcami i poznanie ich osobiście. To wyjątkowo ważny aspekt w cyfrowym świecie.

Dlatego „Webinar marketing. Kurs kompletny” będzie idealnym rozwiązaniem, jeśli:

  • Jesteś marketerką, która chce rozwijać swój warsztat,
  • Prowadzisz własną firmę i chcesz ją skutecznie promować bez konieczności angażowania innych osób,
  • Jesteś ekspertką, która chce budować wizerunek w sieci,
  • Jesteś organizatorką wydarzeń online i chcesz docierać do większej liczby odbiorców.

Podsumujmy: bezpłatny kurs z certyfikatem już tu jest

„Webinar marketing. Kurs kompletny” to rezultat długoletniej pracy specjalistów ClickMeeting i Artura Kurasińskiego. W jego ramach otrzymujesz 13 lekcji, dzięki którym nauczysz się, jak w prosty sposób przygotowywać angażujące wydarzenia, osiągać dzięki nim konkretne marketingowe cele, ale również efektywnie je promować, aby gromadzić na webinarach jak najwięcej uczestników.

Pamiętaj, że nasz kurs jest dostępny bezpłatnie (i zawsze tak będzie). Po jego zakończeniu otrzymasz natomiast certyfikat uczestnictwa. Podziel się nim w swoich mediach społecznościowych, aby zainspirować innych i zachęcić ich do korzystania z tej wartościowej wiedzy!

Kurs certyfikowany Webinar marketing - Clickmeeting