Joanna Rek-Fbaer o nastaniu ery body positive i o tym, jak zwolni膰 tempo 偶ycia

Proste czynno艣ci mog膮 by膰 zbawienne dla wsp贸艂czesnego m贸zgu. Minfulness po swojemu

Joanna Rek-Faber

Jeste艣my przyzwyczajeni, 偶e wszystko dzieje si臋 szybko, natychmiast, wystarczy jedno naci艣ni臋cie klawisza ENTER i kupujemy, sprzedajemy, wysy艂amy, kasujemy鈥 s艂owem: zmieniamy radykalnie mniej lub bardziej nasz膮 rzeczywisto艣膰, codzienno艣膰, siebie samych. Oczekujemy spektakularnych i natychmiastowych efekt贸w. Ju偶, natychmiast, teraz! Tymczasem to, co warto艣ciowe wymaga czasu, cierpliwo艣ci i skupienia.
Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on linkedin
Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on linkedin

Mutitasking

Mit wielozadaniowo艣ci (z ang. multitasking) na szcz臋艣cie odchodzi do lamusa. Ju偶 wiemy, 偶e mo偶e i dla sztucznej inteligencji to jest ok (cho膰 ja miewam wra偶enie, 偶e聽 i ta sztuczna si臋 zawiesza przy nadmiarze zada艅!), ale na pewno nie dla ludzkiej g艂owy. Znacznie zdrowsza i bardziej naturalna jest dla nas strategia: jedna rzecz na raz. Od pocz膮tku, do ko艅ca. Bez 鈥瀝ozrywania鈥 uwagi, skupienia i czasu. Innymi s艂owy, minimalizm rodzi jako艣膰! Przynajmniej takie s膮 moje w艂asne, wst臋pne obserwacje! :)

PRZECZYTAJ TAK呕E: WYRZU膯 KREM ANTI-AGEING! NASTA艁A ERA BODY POSITIVE

Proste czynno艣ci

Zatem zabra艂am si臋 do prostej czynno艣ci, jak膮 jest wyrabianie ciasta na pierogi i dozna艂am ol艣nienia: to jest m贸j spos贸b na mindfulness! Nie, nie, nie zamierzam otwiera膰 pierogarni, co to, to nie! Pierogi w艂asnor臋czne uskuteczniam tylko raz w roku. Niemniej, ta prosta my艣l zmienia moj膮 codzienno艣膰: proste, wydawa艂oby si臋 niekiedy, zapomniane czynno艣ci potrafi膮 da膰 odpocz膮膰 przebod藕cowanemu cz艂owiekowi wsp贸艂czesnemu. Dla jednych b臋dzie to szyde艂kowanie, dla innych kaligrafia, czy wyrabianie ciasta 鈥 wa偶ne, by anga偶owa艂y r臋ce, a pozwala艂y odpocz膮膰 sko艂atanym my艣lom. Taki tryb 鈥瀢y艂膮czenia鈥 ci膮g艂ego procesowania w naszej g艂owie ma sporo aspekt贸w pozytywnych.

PRZECZYTAJ TAK呕E: OTO 4 RZECZY, KT脫RE ZYSKUJEMY, GDY POJAWIA SI臉 MAGICZNA CZW脫RKA 鈥瀂 PRZODU鈥.

Mo偶e pewne czynno艣ci daj膮 warto艣膰 podobn膮 do medytacji?

Chyba co艣 w tym jest 鈥 ca艂kiem niedawno by艂am na warsztacie z tworzenia 艣wiec. Trzy godziny pracy r膮k, rozm贸w w kobiecym gronie i wysz艂am nie tyko z pi臋knymi 艣wiecami, ale z bardzo wypocz臋t膮 g艂ow膮. Mo偶e to metoda na mnie?

Zobaczymy, b臋d臋 nadal stosowa膰! A mo偶e si臋 do艂膮czysz?

***

O Autorce

Joanna Rek-Faber 鈥 Ambasadorka programu Sukces TO JA, od lat zwi膮zana z edukacj膮. Swoj膮 prac臋 opiera na pozytywnej motywacji i warto艣ciowej relacji. Dzi艣 艂膮czy nauczanie, prowadzenie w艂asnej dzia艂alno艣ci i prac臋 coachingowo-mentoringow膮. Wspiera kobiety na ich drodze do pe艂nego, spe艂nionego i szcz臋艣liwego 偶ycia. Jest certyfikowanym trenerem metody Points of You庐, prowadzi warsztaty i spotkania dla kobiet w 艁odzi. Prywatnie kobieta szcz臋艣liwa, mama Alicji i Gucia, mi艂o艣niczka ksi膮偶ek, ruchu i herbaty.

>> ZOBACZ TUTAJ, KIEDY ODB臉D膭 SI臉 NAJBLI呕SZE WARSZTATY SUKCES TO JA W JOANN膭 <<

Zarejestruj si臋 aby otrzyma膰 newsletter

 

Na tej stronie wykorzystujemy cookies. Uzyskujemy do nich dost臋p w celach analitycznych oraz w celu zapewnienia prawid艂owego dzia艂ania strony. Je偶eli nie wyra偶asz na to zgody, mo偶esz zmieni膰 ustawienia w swojej przegl膮darce. Zobacz wi臋cej w Polityce Prywatno艣ci.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close