Czy można odnieść sukces bez ponoszenia kosztów?
Rodzina czy pieniądze – jak Polki postrzegają swoje sukcesy? Posłuchajcie, co mówią najnowsze badania!
Jaka jest współczesna Polka?
Przede wszystkim – bardziej świadoma. Tak wynika z najnowszych badań “DNA Sukcesu Polek” przeprowadzonych przez Agencję badawczą Izmałkowa na zlecenie Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką. Jest bardziej świadoma tego, czego chce, co uważa za swój sukces oraz jakie mogą być koszty sukcesu, do którego dąży. Aż 92% jest świadoma kosztów, rozumie zagrożenia, które mogą się pojawić, gdy zdobywa szczyt, a więc może się też lepiej na nie przygotować. Potencjalne koszty nie są więc przeszkodą, by realizowały swoje plany i marzenia. Nawet, jeśli budzą lęk. Co czwarta Polka za swój sukces uważa konfrontację ze swoimi lękami.
Posłuchajcie całej rozmowy!
Badania zostały przeprowadzone na potrzebę kampanii społecznej #SukcesWMojejNaturze, która ma dodać kobietom siły, odwagi i być wsparciem, którego potrzebują, by mogły realizować sukces, jaki leży w ich naturze.
W kampanię #SukcesWmojejNaturze zaangażowały się, m.in. Maria Sadowska, Julia Pietrucha, Gabi Drzewiecka, Agnieszka Hyży, Roma Gąsiorowska, Katarzyna Zdanowicz, Paulina Smaszcz-Kurzajewska, Magdalena Rigamonti, Karolina Korwin-Piotrowska oraz Tatiana Mindewicz-Puacz. Partnerem kampanii jest marka Tatuum.
Rodzina czy pieniądze – jak Polki postrzegają swoje sukcesy? Posłuchajcie, co mówią najnowsze badania!
Jaka jest współczesna Polka?
Przede wszystkim – bardziej świadoma. Tak wynika z najnowszych badań “DNA Sukcesu Polek” przeprowadzonych przez Agencję badawczą Izmałkowa na zlecenie Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką. Jest bardziej świadoma tego, czego chce, co uważa za swój sukces oraz jakie mogą być koszty sukcesu, do którego dąży. Aż 92% jest świadoma kosztów, rozumie zagrożenia, które mogą się pojawić, gdy zdobywa szczyt, a więc może się też lepiej na nie przygotować. Potencjalne koszty nie są więc przeszkodą, by realizowały swoje plany i marzenia. Nawet, jeśli budzą lęk. Co czwarta Polka za swój sukces uważa konfrontację ze swoimi lękami.
Posłuchajcie całej rozmowy!
Badania zostały przeprowadzone na potrzebę kampanii społecznej #SukcesWMojejNaturze, która ma dodać kobietom siły, odwagi i być wsparciem, którego potrzebują, by mogły realizować sukces, jaki leży w ich naturze.
W kampanię #SukcesWmojejNaturze zaangażowały się, m.in. Maria Sadowska, Julia Pietrucha, Gabi Drzewiecka, Agnieszka Hyży, Roma Gąsiorowska, Katarzyna Zdanowicz, Paulina Smaszcz-Kurzajewska, Magdalena Rigamonti, Karolina Korwin-Piotrowska oraz Tatiana Mindewicz-Puacz. Partnerem kampanii jest marka Tatuum.