praca online

Tw贸rz lepsze spotkania online z poradnikami ClickMeeting

Trudno wyobrazi膰 sobie dzisiaj 艣wiat biznesu bez spotka艅 online. Niestety stosunkowo cz臋sto zapominamy o tym, 偶e r贸wnie偶 o umiej臋tno艣膰 organizowania wydarze艅 mo偶na i nale偶y zadba膰.

Masz ju偶 do艣膰 spotka艅 odbywaj膮cych si臋 na popularnych, darmowych platformach i ich ogranicze艅? Nie jeste艣 sama. W najnowszych poradnikach eksperci ClickMeeting pokazuj膮, jak w 艂atwy spos贸b tworzy膰 profesjonalne spotkania, kt贸re nie tylko u艂atwi膮 Twoj膮 prac臋, ale pozwol膮 Ci tak偶e zadba膰 o kszta艂towanie wizerunku i 艣wiadomo艣膰 marki.

Dlaczego dwa poradniki? W pierwszym znajdziesz zestaw rad, dzi臋ki kt贸rym nauczysz si臋 dobiera膰 w艂a艣ciwy rodzaj spotkania do konkretnej okazji, a przy tym oszcz臋dza膰 czas. Drugi zawiera natomiast rady dla bardziej zaawansowanych u偶ytkownik贸w. Dowiesz si臋 mi臋dzy innymi, jak stworzy膰 swoje centrum spotka艅, czyli stron臋 profilow膮, stron臋 rejestracji i poczekalni臋 czy dostosowa膰 wygl膮d tre艣ci do swojej marki.

Co znajdziesz w 艣rodku? Wszystko o spotkaniach

Wiedzy jest sporo, ale spokojnie: tworzenie spotka艅 online w ClickMeeting jest naprawd臋 proste i b艂yskawicznie opanujesz zar贸wno podstawy, jak i bardziej zaawansowane funkcje.

Zreszt膮, mo偶esz przetestowa膰 je w praktyce. Skorzystaj z bezp艂atnego okresu pr贸bnego ClickMeeting i zacznij ju偶 teraz tworzy膰 profesjonalne spotkania online i webinary!

Poni偶ej znajdziesz trzy sprawdzone sposoby na tworzenie spotka艅 w ClickMeeting. Je艣li temat Ci臋 zainteresuje, wi臋cej informacji znajdziesz w poradnikach!

1. Spotkania ad hoc (czyli w mniej ni偶 4 sekundy)

Zdarzy艂o Ci si臋 kiedy艣 uczestniczy膰 w konwersacji tekstowej, np. dotycz膮cej wa偶nego projektu, w kt贸rej ka偶da kolejna wiadomo艣膰 tylko utrudnia艂a przekazywanie informacji i zrozumienie tematu?

W takich sytuacjach scenariusz jest prosty: potrzebujesz miejsca, kt贸re pozwoli Tobie i Twoim wsp贸艂pracownikom us艂ysze膰 si臋 i zobaczy膰 oraz skorzysta膰 z dodatkowych funkcji u艂atwiaj膮cych prezentowanie i dzielenie si臋 wiedz膮.聽

Potrzebujecie spotkania online, ale na pewno nie potrzebujecie ani spersonalizowanego pokoju, ani skomplikowanych ustawie艅, ani formalnych zaprosze艅. Wr臋cz przeciwnie: czas to pieni膮dz, wi臋c im szybciej spotkacie si臋 w wirtualnym pokoju, tym lepiej.

Tryb Meet now powsta艂 z my艣l膮 w艂a艣nie o takich sytuacjach.

Dzi臋ki niemu tworzenie spotkania trwa mniej ni偶 4 sekundy. Po wybraniu odpowiedniej opcji w g贸rnym prawym rogu ekranu wy艣wietli si臋 okno, w kt贸rym mo偶esz od razu zaprosi膰 osoby znajduj膮ce si臋 w Twojej ksi膮偶ce adresowej. Ale wcale nie musisz tego robi膰.

Mo偶esz tak偶e przej艣膰 bezpo艣rednio do pokoju i skopiowa膰 link dost臋pny w zak艂adce Informacji o wydarzeniu. Potem wy艣lij go osobom, kt贸re chcesz zaprosi膰, na przyk艂ad poprzez komunikator, z kt贸rego korzystacie. B臋d膮 mog艂y b艂yskawicznie do艂膮czy膰 do spotkania. Oczywi艣cie mog膮 to zrobi膰 r贸wnie偶 za po艣rednictwem urz膮dze艅 mobilnych. W pokoju wydarzenia masz tak偶e mo偶liwo艣膰 przes艂ania zaprosze艅 mailem lub smsem.

2. Tw贸j w艂asny wirtualny pok贸j spotka艅

Tw贸j gabinet, buro czy salka konferencyjna to idealne miejsce do organizacji spotka艅 twarz膮 w twarz. Mo偶esz zaprosi膰 do nich swoich wsp贸艂pracownik贸w, kiedy tylko masz tak膮 potrzeb臋. Sprawdz膮 si臋 idealnie zar贸wno w przypadku planowanych i regularnych spotka艅, jak i tych o bardziej spontanicznym lub nieregularnym charakterze. Taki pok贸j mo偶esz stworzy膰 dla siebie r贸wnie偶 na ClickMeeting.

Podczas tworzenia spotkania wybierze rodzaj pokoju 鈥瀙ermanentny鈥. B臋dzie do niego prowadzi艂 zawsze ten sam link. Oczywi艣cie mo偶esz zabezpieczy膰 pok贸j has艂em, a nast臋pnie przekaza膰 je wsp贸艂pracownikom i innym osobom, kt贸re chcesz zaprosi膰 do wzi臋cia udzia艂u w spotkaniu.

Tw贸j pok贸j b臋dzie dost臋pny dla innych os贸b wtedy, kiedy uruchomisz wydarzenie.

Pami臋taj, 偶e masz mo偶liwo艣膰 rozbudowanej modyfikacji pokoju: mo偶esz zmieni膰 logo, kolorystyk臋 i obraz t艂a. Wi臋cej na ten temat przeczytasz w drugiej cz臋艣ci poradnika.

3. Jednorazowy pok贸j

Nie zawsze potrzebujesz dost臋pu do sta艂ego pokoju. Wr臋cz przeciwnie 鈥 niekiedy chocia偶by ze wzgl臋d贸w bezpiecze艅stwa mo偶e zale偶e膰 Ci na tym, aby spotkanie by艂o ograniczone czasowo i odbywa艂o si臋 w unikalnym pokoju, z kt贸rego nie b臋dzie mo偶na potem korzysta膰.

W ClickMeeting z 艂atwo艣ci膮 utworzysz takie spotkanie (mo偶esz r贸wnie偶 w ten spos贸b utworzy膰 wydarzenie cykliczne, kt贸re b臋dzie odbywa膰 si臋 regularnie o sta艂ej porze). To 艣wietny spos贸b na zorganizowanie chocia偶by rozmowy rekrutacyjnej, walnego zgromadzenia czy rozm贸w z wa偶nymi klientami.

W takich sytuacjach dobrym rozwi膮zaniem b臋dzie utworzenie jednorazowego pokoju w ClickMeeting i dodatkowe zabezpieczenie go has艂em. Dzi臋ki temu zyskasz pewno艣膰, 偶e niepowo艂ane osoby nie uzyskaj膮 dost臋pu do pokoju wydarzenia, nie zak艂贸c膮 go i nie wejd膮 w posiadanie chronionych informacji. Poza tym: bez w膮tpienia zrobisz pozytywne wra偶enie na uczestnikach.

Aby utworzy膰 jednorazowe spotkanie, po wybraniu opcji 鈥濸lanowane spotkanie鈥 zaznacz rodzaj pokoju 鈥濷kre艣lony czasowo鈥.

Wprowadzisz tu tak偶e nazw臋 spotkania. Mo偶esz ustali膰 unikalny adres URL, kt贸ry b臋dzie do niego prowadzi膰, aby u艂atwi膰 nawigowanie Twoim uczestnikom.

W ostatniej sekcji masz mo偶liwo艣膰 wskazania rodzaju dost臋pu do pokoju. Mo偶e by膰 dost臋pny dla wszystkich (a wi臋c wszystkich os贸b, kt贸re b臋d膮 posiada膰 link do pokoju). Warto jednak zabezpieczy膰 go poprzez ustawienie has艂a.

Gotowe! Teraz wystarczy klikn膮膰 鈥濽tw贸rz i zapro艣鈥, aby rozpocz膮膰 wydarzenie lub zaprosi膰 uczestnik贸w (mo偶esz to r贸wnie偶 zrobi膰 bezpo艣rednio z poziomu pokoju wydarzenia).

Ju偶 w tym momencie mo偶esz zaprosi膰 uczestnik贸w spotkania, przesy艂aj膮c im wszystkie dane na adres e-mail.

W tym celu wybierz 鈥濿y艣lij zaproszenia鈥, a w nast臋pnym oknie okre艣l, 偶e chcesz zaprosi膰 uczestnika. Mo偶esz r贸wnie偶 zaprosi膰 osoby z uprawnieniami prezenter贸w, na przyk艂ad swoich wsp贸艂pracownik贸w.

Mo偶esz wybra膰 dane os贸b, kt贸re ju偶 wcze艣niej uczestniczy艂y w Twoich wydarzeniach na ClickMeeting. Aby doda膰 nowe adresy e-mail, wybierz opcj臋 鈥瀔opiuj-wklej鈥.

Gotowe! Twoi uczestnicy otrzymaj膮 atrakcyjne wiadomo艣ci e-mail ze wszystkimi niezb臋dnymi informacjami!