Partner聽 kampanii:

Organizator:

#CozT膮Kas膮

W dzisiejszym zabieganym 艣wiecie pieni膮dze odgrywaj膮 niezwykle istotn膮 rol臋, kszta艂tuj膮c nasze 偶ycie i rzeczywisto艣膰 na r贸偶ne sposoby. Kampania spo艂eczna #CoZT膮Kas膮, realizowana przez Sukces Pisany Szmink膮 przy wsparciu Banku BNP Paribas聽przybli偶a spojrzenie i emocje Polak贸w oraz Polek na temat pieni臋dzy. D膮偶y do zrozumienia, jak my艣limy o pieni膮dzach i jak te my艣li wp艂ywaj膮 na nasze relacje z rodzin膮, bliskimi, przyjaci贸艂mi i spo艂ecze艅stwem.

Celem kampanii jest otwarta rozmowa na temat finans贸w, ich wp艂ywu na nasze 偶ycie oraz sposob贸w, w jakie mo偶na zabezpieczy膰 swoj膮 sytuacj臋 finansow膮 oraz przysz艂o艣膰. Jeste艣my przekonani, 偶e edukacja finansowa to klucz do osi膮gni臋cia sukcesu, niezale偶no艣ci i pe艂ni 偶ycia.

Dlatego w ramach kampanii #CoZT膮Kas膮, chcemy otwarcie rozmawia膰 o pieni膮dzach, zmieniaj膮c tabu na transparentn膮 konwersacj臋, a tak偶e daj膮c praktyczne wskaz贸wki i sprawdzone sposoby na finanse osobistymi.

Dzi臋ki tej kampanii dowiesz si臋, jak:
– twoje my艣li o pieni膮dzach wp艂ywaj膮 na Ciebie i na dynamik臋 Twoich relacji;
– budowa膰 zdrowe relacje z pieni臋dzmi oraz rozmawia膰 o nich z bliskimi;
– zbli偶y膰 si臋 do osi膮gni臋cia niezale偶no艣ci finansowej i zabezpieczy膰 swoj膮 przysz艂o艣膰.

Grafika do kampanii #CoZT膮Kas膮
Grafika do kampanii #CoZT膮Kas膮

Czy wiesz 偶e:

44%

Polak贸w my艣l膮c o pieni膮dzach, odczuwa niepok贸j o przysz艂o艣膰.

Co dziesi膮ty Polak ma d艂ugi, o kt贸rych nie wie partner/partnerka.

11%

Polak贸w zako艅czy艂o kiedy艣 zwi膮zek partnerski przez konflikt o pieni膮dze.

Tylko

24%

Polak贸w reguluje wsp贸lne wydatki w zwi膮zku proporcjonalnie do swoich zarobk贸w.

Ponad

Polak贸w jest zdania, 偶e partner/partnerka, pozostaj膮cy w domu powinien otrzymywa膰 sta艂e wynagrodzenie od pracuj膮cego partnera/partnerki.

Grafika do kampanii #CoZT膮Kas膮
Grafika do kampanii #CoZT膮Kas膮

Przeczytaj:

Pieni膮dze szcz臋艣cia nie daj膮 鈥 g艂osi stare polskie porzekad艂o. Ka偶dy z nas jednak wie, 偶e mog膮 w 偶yciu du偶o zmieni膰 i du偶o u艂atwi膰, jednocze艣nie daj膮c nam poczucie bezpiecze艅stwa. Z drugiej strony zdarza si臋, 偶e staj膮 si臋 ko艣ci膮 niezgody w relacjach z partnerami, cz艂onkami rodziny czy przyjaci贸艂mi.

Z czym kojarz膮 si臋 Polakom pieni膮dze? Czy cz臋sto bywaj膮 powodem konflikt贸w z bliskimi? Czy pieni膮dze potrafi膮 doprowadzi膰 do rozpadu zwi膮zku? Pytali艣my o to w badaniu, kt贸rego wyniki przedstawiamy Pa艅stwu w niniejszym raporcie.

Przy okazji zbadali艣my, jak Polacy dziel膮 si臋 wydatkami, czy rozmawiaj膮 z partnerem lub partnerk膮 o zarobkach i d艂ugach oraz czy zmiany w zarobkach maj膮 wp艂yw na podzia艂 obowi膮zk贸w domowych w polskich rodzinach. Wyniki s膮 niezwykle ciekawe!

Zapraszam do zapoznania si臋 z raportem, kt贸ry powsta艂 przy wsparciu Banku BNP Paribas w ramach kampanii spo艂ecznej #CoZT膮Kas膮.

Olga Kozierowska,
Sukces Pisany Szmink膮

Finanse w zwi膮zkach to niejednokrotnie trudne zagadnienie. Dysproporcja zarobk贸w mo偶e by膰 spor膮 przeszkod膮 na drodze do wypracowania rozwi膮za艅 odpowiadaj膮cych obu stronom. Okazuje si臋, 偶e nie zawsze dzielimy si臋 wszystkimi swoimi wydatkami i zaleg艂o艣ciami finansowymi z partnerem czy partnerk膮, co mo偶e by膰 powodem p贸藕niejszych nieporozumie艅. Bank BNP Paribas, jako bank zmieniaj膮cego si臋 艣wiata, dzia艂a, by doprowadzi膰 do pozytywnych przemian w tym zakresie poprzez szereg aktywno艣ci w zakresie edukacji finansowej spo艂ecze艅stwa. Dlatego w ramach kampanii #CoZT膮Kas膮, razem z Sukcesem Pisanym Szmink膮, chcemy uczy膰, w jaki spos贸b rozmawia膰 w zwi膮zku o pieni膮dzach tak, aby ten temat nie budzi艂 skrajnych emocji. Wierzymy, 偶e kampania ta pomo偶e wsp贸lnie i odpowiedzialnie planowa膰 nasz膮 finansow膮 przysz艂o艣膰

Izabela Tworzyd艂o,
Dyrektorka Departamentu Komunikacji Korporacyjnej, Bank BNP Paribas

Sukces Pisany Szmink膮 zosta艂 stworzony przez Olg臋 Kozierowsk膮 w 2008 roku. Jeste艣my najstarsz膮 i najwi臋ksz膮 organizacj膮 w Polsce, kt贸rej misj膮 jest promowanie przedsi臋biorczych postaw oraz kompleksowe wspieranie kobiet w rozwoju osobistym, zawodowym i osi膮gni臋ciu niezale偶no艣ci finansowej. Dzia艂a na rzecz r贸wno艣ci, r贸偶norodno艣ci i w艂膮czania edukuj膮c oraz tworz膮c kampanie spo艂eczne i nag艂a艣niaj膮c wa偶ne tematy.

BNP Paribas Bank Polska S.A notowany od 2011 r. na warszawskiej Gie艂dzie Papier贸w Warto艣ciowych jest cz臋艣ci膮 grupy bankowej BNP Paribas obecnej w 64 krajach. W Polsce jako bank uniwersalny o globalnym zasi臋gu kieruje us艂ugi do Klient贸w detalicznych, Wealth Management, a tak偶e firm w segmentach mikro, M艢P i bankowo艣ci korporacyjnej. BNP Paribas jako Bank Zielonych Zmian wspiera Klient贸w w przechodzeniu na gospodark臋 niskoemisyjn膮, ogranicza negatywny wp艂yw dzia艂alno艣ci operacyjnej na 艣rodowisko naturalne oraz inspiruje Klient贸w do podejmowania trafnych decyzji finansowych. Bank jest partnerem kampanii #CoZT膮Kas膮,, kt贸ry rozumie, jak wa偶ne jest, aby wspiera膰 inicjatywy spo艂eczne i finansowe edukacje. Wsp贸lnie d膮偶ymy do zwi臋kszenia 艣wiadomo艣ci finansowej Polak贸w i Polek, aby pom贸c im lepiej zarz膮dza膰 swoimi zasobami i budowa膰 stabiln膮 przysz艂o艣膰.