Tomasz Marciniak, Partner Zarz膮dzaj膮cy McKinsey & Company w Polsce

Wspiera klient贸w w definiowaniu nowych strategii, kompleksowych program贸w transformacji, restrukturyzacji oraz fuzji i przej臋膰. W dotychczasowej roli rozwija艂 obszar Digital McKinsey w Polsce koncentruj膮c si臋 na zaawansowanej analizie danych oraz budowaniu cyfrowych i zwinnych organizacji. Jest autorem szeregu raport贸w dotycz膮cych gospodarki oraz digitalizacji w Polsce i Europie 艢rodkowo-Wschodniej, w tym聽鈥濪igital Challengers in the next normal鈥,聽鈥濸olska 2030鈥,聽鈥濺ami臋 w rami臋 z robotem鈥聽czy聽鈥濺ewolucja AI鈥.

Tomasz, na przestrzeni 13 lat, zdobywa艂 do艣wiadczenie wspieraj膮c klient贸w w ponad 20 krajach w Europie, Azji, Australii, Afryce oraz na Bliskim Wschodzie. Pracowa艂 z wiod膮cymi przedsi臋biorstwami z sektor贸w energetycznego, technologicznego, finansowego, publicznego oraz private equity. Jest zaanga偶owany w wiele inicjatyw maj膮cych na celu wyr贸wnywanie szans i dysproporcji, w tym wzmocnienie roli kobiet w McKinsey w Europie 艢rodkowo-Wschodniej.聽

Dlaczego do艂膮czy艂 do klubu?

W McKinsey jeste艣my zaanga偶owani w tworzenie zr贸偶nicowanego i inkluzywnego 艣rodowiska, dlatego zale偶y nam na rozwijaniu przysz艂ych lider贸w i liderek. Chcemy by podejmowane dzia艂ania na rzecz r贸wno艣ci i wi臋kszej obecno艣ci kobiet w biznesie w ramach tego klubu, przyczynia艂y si臋 do poprawy sytuacji w艣r贸d polskich firm, w tym nas samych. Jako firma anga偶uj膮ca si臋 w rozw贸j polskiej gospodarki i spo艂ecze艅stwa mamy 艣wiadomo艣膰, 偶e nasze starania powinny by膰 bardziej zdecydowane i szerzej zakrojone 鈥 chcemy by膰 cz臋艣ci膮 rozwi膮zania problemu, kt贸ry dotyczy dzi艣 polskiego i globalnego biznesu.