Tomasz Marciniak, Partner Zarządzający McKinsey & Company w Polsce

Wspiera klientów w definiowaniu nowych strategii, kompleksowych programów transformacji, restrukturyzacji oraz fuzji i przejęć. W dotychczasowej roli rozwijał obszar Digital McKinsey w Polsce koncentrując się na zaawansowanej analizie danych oraz budowaniu cyfrowych i zwinnych organizacji. Jest autorem szeregu raportów dotyczących gospodarki oraz digitalizacji w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej, w tym „Digital Challengers in the next normal”„Polska 2030”„Ramię w ramię z robotem” czy „Rewolucja AI”.

Tomasz, na przestrzeni 13 lat, zdobywał doświadczenie wspierając klientów w ponad 20 krajach w Europie, Azji, Australii, Afryce oraz na Bliskim Wschodzie. Pracował z wiodącymi przedsiębiorstwami z sektorów energetycznego, technologicznego, finansowego, publicznego oraz private equity. Jest zaangażowany w wiele inicjatyw mających na celu wyrównywanie szans i dysproporcji, w tym wzmocnienie roli kobiet w McKinsey w Europie Środkowo-Wschodniej. 

Dlaczego dołączył do klubu?

W McKinsey jesteśmy zaangażowani w tworzenie zróżnicowanego i inkluzywnego środowiska, dlatego zależy nam na rozwijaniu przyszłych liderów i liderek. Chcemy by podejmowane działania na rzecz równości i większej obecności kobiet w biznesie w ramach tego klubu, przyczyniały się do poprawy sytuacji wśród polskich firm, w tym nas samych. Jako firma angażująca się w rozwój polskiej gospodarki i społeczeństwa mamy świadomość, że nasze starania powinny być bardziej zdecydowane i szerzej zakrojone – chcemy być częścią rozwiązania problemu, który dotyczy dziś polskiego i globalnego biznesu.