Coraz więcej osób zanim zostanie klientem marki, myśli o tym, co firma reprezentuje, jakie ma wartości i jaka stoi za nią misja. Zanim kupią produkt lub skorzystają z usługi sprawdzają, co marka robi dla innych. Działania CSR stają się także ważne dla tych, którzy chcą w danej firmie pracować. Jak zatem tworzyć takie działania mądrze? O tym Olga Kozierowska rozmawiała z Sergiuszem Osmańskim i Joanną Krzyżanowską z Sephora.
Pretekstem do tego spotkania było podsumowanie kampanii społecznej #StaćMnieNaSukces i wspólnej akcji, w której dochód ze sprzedaży limitowanej szminki z serii LipStories Sephora przekazała na rzecz aktywizacji zawodowej kobiet w programie Sukces TO JA.
Posłuchajcie pierwszej części rozmowy:
Czy prawdą jest, że jak nas widzą, tak nas piszą? Jak nasz wizerunek wpływa na nasze samopoczucie? Czy kobiety ostrzej oceniają inne kobiety w biznesie?
Posłuchajcie drugiej części rozmowy:
Chcesz wiedzieć więcej? KLIKNIJ —->>> TUTAJ