Sukces Pisany Szminką platforma pierwszego wyboru dla kobiet

Portal wiedzy i najnowsze trendy ze świata biznesu, start-upów, finansów oraz kobiecej przedsiębiorczości

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInEmail this to someone
Otwartość w mówieniu o porażkach daje szansę na znalezienie lepszych rozwiązań – posłuchaj rozmowy z Michałem Sadowskim, CEO Brand24.

Otwartość w mówieniu o porażkach daje szansę na znalezienie lepszych rozwiązań – posłuchaj rozmowy z Michałem Sadowskim, CEO Brand24.

Michał Sadowski Brand24
Michał Sadowski, CEO Brand24

 

Doświadczenia w budowaniu firmy to nie tylko opowieść o sukcesie, ale także o wyzwaniach. – Brakuje mi otwartości w dzieleniu się porażkami. To wciąż temat tabu wśród przedsiębiorców – mówi Michał Sadowski, twórca i CEO Brand24. Z Dagny Kurdwanowską rozmawiał o sukcesie swojej firmy, ale i o błędach, które dużo go kosztowały i na których nauczył się najwięcej.

Brand 24 powstał w 2011 roku, jak piszą sami twórcy – „jako skromna polska firma dostarczająca narzędzie do monitoringu internetu i mediów społecznościowych”. Trzy lata później pojawiła się wersja globalna. Dziś Brand 24 to lider na rynku monitorowania internetu. Jego klienci monitorują 46 tysięcy marek w 40 krajach na świecie. W styczniu tego roku Brand 24 wszedł na NewConnect – w ciągu pierwszych 30 minut inwestorzy dokonali transakcji o wartości miliona złotych.

To wielki sukces firmy, która w pierwszych miesiącach działania nie mogła liczyć nawet na śladowe zainteresowanie inwestorów i w początkowej fazie rozwijana była ze środków wspólników. Dlatego dziś Michał Sadowski podkreśla, że historie sukcesów są fajne i warto je pokazywać. Ale warto także mówić o tym, co było trudne.

– Od niedawna sam dzielę się swoimi porażkami. Przez wiele lat pokazywałem tylko sukcesy i kolejne rekordy. To wszystko było prawdą, ale dawało niekompletny obraz. – wyjaśnia Michał Sadowski. – Może gdybyśmy częścią z tych problemów byli w stanie się podzielić, rozwiązalibyśmy je szybciej – dodaje.

Jakie błędy popełniał? Które kosztowały go najwięcej? Co dziś zrobiłby inaczej? Jak chude lata wpłynęły na to, jak dziś patrzy na sukces i rozwój firmy? Jak widzi pozycję lidera firmy?

Posłuchaj całego podcastu!

Rozmowa powstała podczas konferencji InfoShare 2018 w Gdańsku.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInEmail this to someone

Komentarze

może cię zainteresować

Najnowsze wpisy wybrane specjalnie dla Ciebie

Sukces Pisany Szminką

Wspieramy i promujemy kobiety od 2008 roku.

Newsletter

Jesteś ciekawy, co u nas nowego?
Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera!

NEWSLETTER

Potrzebujesz jeszcze więcej motywacji, inspiracji i wiedzy?

Bądź na bieżąco i zapisz się do naszego newslettera!





Podanie przez Ciebie powyższych danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do korzystania z Newslettera. Zapisując się wyrażasz zgodę na przesyłanie przez nas informacji w postaci wiedzy biznesowej, zawodowej i psychologicznej, informacji o wydarzeniach, które organizujemy i  nowościach w serwisach SukcesPisanySzminka.pl i SukcesToJa.pl oraz informacji handlowych. Administratorem danych osobowych jest Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką z siedzibą w Warszawie (00-722) przy ul. Podchorążych 75/77 lok. 2.

Zapoznaj się z naszą Polityką Prywatności, z której dowiesz się, jak chronimy Twoje dane.

NEWSLETTER

Potrzebujesz jeszcze więcej motywacji, inspiracji i wiedzy?

Bądź na bieżąco i zapisz się do naszego newslettera!






Podanie przez Ciebie powyższych danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do korzystania z Newslettera.
Zapisując się wyrażasz zgodę na przesyłanie przez nas informacji o tematyce motywacyjnej, rozwoju osobistego, nowościach w serwisie oraz informacji handlowych.
Administratorem danych osobowych jest Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką z siedzibą w Warszawie (00-012) przy ul. Podchorążych 75/77 lok. 2.
Zapoznaj się z naszą Polityką Prywatności, z której dowiesz się, jak chronimy Twoje dane.

Na tej stronie wykorzystujemy cookies. Uzyskujemy do nich dostęp w celach analitycznych oraz w celu zapewnienia prawidłowego działania strony. Jeżeli nie wyrażasz na to zgody, możesz zmienić ustawienia w swojej przeglądarce. Zobacz więcej w Polityce Prywatności.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close