Sukces Pisany Szminką platforma pierwszego wyboru dla kobiet

Portal wiedzy i najnowsze trendy ze świata biznesu, start-upów, finansów oraz kobiecej przedsiębiorczości

Chcesz być postrzegana jako ekspert? Poznaj 3 sposoby na budowanie swojej marki osobistej!

Chcesz być postrzegana jako ekspert? Poznaj 3 sposoby na budowanie swojej marki osobistej!

Budowanie wizerunku eksperta
Dominika Jajszczak (Foto by Joanna Paxton)

 

 

To, że warto zadbać o swoją markę osobistą wiemy nie od dziś. Zwłaszcza w czasach, kiedy budowanie wizerunku eksperta może znacznie ułatwić sprzedaż usług czy produktów. Co zrobić, aby nasz personal branding nie był już tylko pustą obietnicą, ale zamienił się w konkretne działaniami? Odpowiedzi znajdziesz w tym artykule.

WEBINARY – Bądź ekspertem, który dzieli się wiedzą

Wykorzystaj to, że w pandemii webinary zyskały na popularności i zdobywają coraz więcej uczestników. Sama platforma Clickmeeting odnotowała tylko w Polsce wzrost liczby uczestników o 1156% w porównaniu do okresu sprzed pandemii. Jeżeli jesteś ekspertem w danej dziedzinie webinar może być dla Ciebie szansą, aby trafić ze swoim przekazem i marką osobistą do nowych użytkowników oraz zadbać o relację z klientami, których już pozyskałeś. Podczas takiego webinaru nie obawiaj się dzielić wiedzą – po to w końcu go robisz, ale jeżeli chcesz połączyć go ze swoimi działaniami sprzedażowymi to nie oddawaj wszystkiego za darmo. Pokaż, że jesteś ekspertem. Opowiadaj o konkretnych przykładach i rozwiązaniach, ale jeżeli ktoś będzie chciał konsultacji indywidualnej to jest to już działanie, które powinna zapewnić Tobie jakiś dochód.

>> JAK WYBRAĆ PLATFORMĘ WEBINAROWĄ DOWIESZ SIĘ TUTAJ <<

NETWORKING – Bądź ekspertem, który się udziela

Niektórzy twierdzą, że w dobie wirusa powoli umiera. Nie mamy już tak licznych konferencji czy wydarzeń branżowych. Wszystko przeniosło się do Internetu zatem… Ty też przenieś tam swój networking. A najlepszą do tego platformą od wielu lat uznawany jest LinkedIn. Tam także możesz budować swój wizerunek eksperta aktywnie komentując, biorąc udział w dyskusjach, czy publikując posty. Dodatkowo zawsze masz możliwości networkingu one-to-one za pomocą czatu. LinkedIn może także pomóc Ci w sprzedaży Twoich usług czy produktów. Więcej o tym portalu społecznościowym dowiesz się z naszego bezpłatnego kursu online „LinkedIn dla początkujących”.

>> KURS ONLINE ZNAJDZIESZ TUTAJ <<

PODCAST – Bądź ekspertem, który ma coś do powiedzenia

Jak robić gdzieś podcasty to na pewno w Polsce. Dlaczego? Bo badania firmy Voxnest pokazują, że społeczność słuchaczy podcastów w Polsce rośnie o 300% w skali rok do roku! Czy już Was przekonałam? Nawet Uniwersytet SWPS uwierzył w tę formułę i stworzył Strefę Psyche z podcastami, które są jednymi z najczęściej słuchanych podcastów na Spotify. Warto słuchać dużo i często, aby nauczyć się tego formatu krok po kroku. Potem wybrać formę, która nam odpowiada oraz tematykę, którą chcielibyśmy eksploatować. Jak przy wszystkich naszych działaniach warto zadbać o SEO naszego podcastu – jeszcze przed nagraniem go (Uwaga! Google już teraz także rozpoznaje treści audio i zawarte w nich słowa klucze). Jeżeli chcecie publikować swój podcastów w różnych miejscach za pomocą dosłownie kilku kliknięć polecam bezpłatne narzędzie Speaker.

>> POSŁUCHAJ PODCASTÓW I PROGRAMU SUKCESU PISANEGO SZMINKĄ <<

MEDIA – Bądź ekspertem, którego zapraszają

Wiadomo, nie każdy urodził się z magicznymi mocami, które potrafią zwabić dziennikarza. A właściwie… nikt się z takimi mocami nie urodził. Prawda jest taka, że PR to kawał ciężkiej roboty, a budowanie relacji z mediami zajmuje bardzo dużo czasu i energii, ale… warto! I nie należy tego odkładać na później. Im szybciej zaczniesz tym lepiej. Chcesz się częściej pojawiać w mediach? Zasiąść gościnnie na kanapie w telewizji śniadaniowej? Napisać artykuł do swojego ulubionego pisma branżowego albo wypowiedzieć się w radiu na temat, który zgłębiasz od lat. To jest wszystko możliwe, ale wymaga czasu i zaangażowania, a także wytrwałości. Jeżeli nie wiesz od czego zacząć i jak działa świat mediów to możesz skorzystać z naszego bezpłatnego kursu online, który krok po kroku pokaże Ci, jak zbudować pozytywne relacje z mediami!

>> KURS ONLINE ZNAJDZIESZ TUTAJ <<

***

O AUTORCE:

Dominika Jajszczak – Womenpowerka, która od ponad 5 lat organizuje eventy w Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką, redaguje portal www.sukcespisanyszminka.pl oraz social media Fundacji. Dowódca taktyczny i operacyjny aplikacji MyOla oraz programu Sukces TO JA, w którym przeszkolonych zostało już ponad 400 000 kobiet. Naczelniczka produkcji programu wideo DNA SuXesu i kobieta multizadaniowiec, która uparcie twierdzi, że jest wyjątkiem od zasady „Multitasking nie istnieje”. Ogarniacz czasoprzestrzeni – wszystkich i wszystkiego oraz źródło epidemii pozytywności. Mistrzyni szaradziarstwa, która zna już wszystkie „trudne słowa” wypisane na marginesie krzyżówek panoramicznych, a prywatnie podróżniczka z wielkimi aspiracjami odwiedzenia wszystkich kontynentów świata.

>> NA INDYWIDUALNE KONSULTACJE Z DOMINIKĄ MOŻESZ ZAPISAĆ SIĘ TUTAJ <<

Komentarze

może cię zainteresować

Najnowsze wpisy wybrane specjalnie dla Ciebie

Sukces Pisany Szminką

Wspieramy i promujemy kobiety od 2008 roku.

Newsletter

Jesteś ciekawy, co u nas nowego?
Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera!

[newsletter_form type="minimal"]

Na tej stronie wykorzystujemy cookies. Uzyskujemy do nich dostęp w celach analitycznych oraz w celu zapewnienia prawidłowego działania strony. Jeżeli nie wyrażasz na to zgody, możesz zmienić ustawienia w swojej przeglądarce. Zobacz więcej w Polityce Prywatności.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close