Dr Mark Loughran, Dyrektor Generalny w polskim oddziale Microsoft

Zanim obj膮艂 stanowisko Dyrektora Generalnego w polskim oddziale Microsoft, Mark Loughran przez 3,5 roku by艂 Dyrektorem Generalnym dywizji Consumer & Devices Sales w Microsoft w Wielkiej Brytanii. W tym czasie wraz z zespo艂em osi膮gn膮艂 znakomite wyniki w zakresie sprzeda偶y konsumenckich produkt贸w i rozwi膮za艅 oferowanych przez Microsoft.

Jego kariera zawodowa na przestrzeni lat obejmuje szereg bran偶 i rynk贸w, pocz膮tkowo w sektorze Ochrony Zdrowia (Healthcare) i sprzeda偶y do sektora publicznego. 14 lat zwi膮zany by艂 z GlaxoSmithKline. 6 lat zarz膮dza艂 biznesem firmy w regionie Europy 艢rodkowo-Wschodniej, z czego 4 lata, pracuj膮c i mieszkaj膮c w Polsce jako Dyrektor Generalny i Prezes Zarz膮du GSK Polska. W tym czasie z sukcesem przeprowadzi艂 fuzj臋 Polfy Pozna艅 z mi臋dzynarodowym biznesem GSK. Mark Loughran zasiada艂 r贸wnie偶 w Zarz膮dzie Konfederacji Pracodawc贸w Polskich (obecnie Pracodawcy Rzeczypospolitej Polskiej), najstarszej i najwi臋kszej organizacji zrzeszaj膮cej pracodawc贸w w Polsce.

Mark Loughran pe艂ni艂 tak偶e rol臋 Dyrektora Sprzeda偶y, a nast臋pnie Dyrektora Generalnego w Nokia w Wielkiej Brytanii i Irlandii, kiedy to wprowadzi艂 pierwszy smartfon na rynek brytyjski. P贸藕niej zwi膮zany by艂 z PACE (obecnie Arris), dostawc膮 technologii telewizyjnej i szerokopasmowej, gdzie przewodzi艂 zespo艂om in偶ynier贸w odpowiedzialnych za hardware i software oraz zespo艂om sprzeda偶owym, odpowiedzialnym za sprzeda偶 us艂ug i platformy cyfrowej do najwi臋kszych na 艣wiecie firm Telco i oferuj膮cych us艂ugi p艂atnej telewizji.

Mark Loughran posiada dyplom Magistra oraz tytu艂 Doktora Uniwersytetu Cambridge.

Dlaczego do艂膮czy艂 do Klubu?
Jako liderzy odpowiedzialni za wyniki oraz dzia艂alno艣膰 operacyjn膮 firm, kt贸rymi kierujemy, mamy szans臋 kszta艂towania kultury pracy, a przez to tak偶e wp艂ywania na przysz艂o艣膰 spo艂ecze艅stwa, w kt贸rym 偶yjemy. R贸偶norodno艣膰 i inkluzywno艣膰 s膮 filarami to偶samo艣ci i kultury w Microsoft. Wierz臋, 偶e r贸偶norodno艣膰 jest czym艣 wi臋cej ni偶 sloganem i widzia艂em jak w praktyce przek艂ada si臋 na budowanie warto艣ci w organizacjach. Talent jest przecie偶 rozdystrybuowany w ca艂ej populacji, wi臋c, 偶eby nale偶ycie wykorzysta膰 go dla dobra naszych klient贸w, musimy pozosta膰 otwarci na r贸偶ne jego formy. Zbyt d艂ugo kobiety musia艂y same zabiega膰 o swoje miejsce w 艣wiecie biznesu i pozycj臋 liderek. Ciesz臋 si臋, 偶e to si臋 zmienia. Z rado艣ci膮 do艂膮czy艂em do inicjatywy Champions of Change, 偶eby promowa膰 r贸偶norodno艣膰, szczeg贸lnie, 偶e talent nie ma p艂ci 鈥 podkre艣la Mark Loughran, Dyrektor Generalny polskiego oddzia艂u Microsoft.