
Już 26 września na PGE Narodowym w Warszawie odbędzie się trzecia odsłona National Sales Congress, wydarzenia dedykowanego specjalistom i managerom sprzedaży. Wśród prelegentów m.in. Olga Kozierowska, Jacek Walkiewicz, Karol Bielecki i Marek Skała.
Czym jest National Sales Congress?
To przede wszystkim wysoce merytoryczne wystąpienia uznanych praktyków oraz duży zastrzyk motywacji od mentorów i mistrzów sportu. Całości wydarzenia przyświeca idea dążenia do mistrzostwa, które w każdej dziedzinie wymaga wypracowania zestawu podobnych cech i zachowań.
Jak wygląda kongres sprzedażowy?
Kongres sprzedażowy tworzy 8 tematów z zakresu social sellingu, skalowania sprzedaży B2B, cold callingu, sposobów komunikacji z klientem. Wśród prelegentów między innymi:
– Nikolay Kirov – wykładowca na studiach MBA, doradca w zakresie negocjacji, budowania relacji w biznesie i rozwoju,
– Marek Skała – trener warsztatowy, który od 25 lat prowadzi projekty szkoleniowe i rozwojowe dla największych polskich i światowych koncernów,
– Olga Kozierowska – bizneswoman, dziennikarka, działaczka społeczna, trenerka bzinesu i mentorka. Założycielka pierwszej w Polsce organizacji działającej na rzecz przedsiębiorczości kobiet.
Drugą ścieżkę National Sales Congress stanowi Kongres Managerów – program poświęcony zarządzaniu sprzedażą i zespołami handlowymi. W gronie prelegentów doświadczeni praktycy: Bogdan Sosnowski, który 11 lat zarządzał kanałem zewnętrznych doradców biznesowych firmy PLAY (P4 Spóka z o.o.), Radosław Żemło – Dyrektor Sprzedaży w Grupie Pracuj, Natalia Bogdan – założycielka międzynarodowej firmy rekrutacyjnej Jobhouse i laureatka konkursu Bizneswoman Roku, Zbigniew Wierzchołowski – Dyrektor Departamentu Sprzedaży Regionalnej i SME W Ringier Axel Springer Polska oraz Barbara Piasek – seryjny przedsiębiorca z wcześniejszym 10-letnim doświadczeniem korporacyjnym.
Podczas wydarzenia nie zabraknie treningu umiejętności praktycznych. Warsztaty networkingowe z budowania efektywnej sieci kontaktów poprowadzi Artur Sójka – praktyk i trener z zakresu sprzedaży, ze szczególnym uwzględnieniem sprzedaży relacyjnej i rekomendacji. Uczestnicy National Sales Congress będą mieli również okazję przetestować w praktyce zasadę “6 stopni oddalenia”. Nad tym, aby nawiązywanie nowych, cennych relacji biznesowych przebiegało efektywnie, będzie czuwał moderator – Grzegorz Turniak wraz z Akademii Rekomendacji.
Udział w Kongresie potwierdzony jest certyfikatem sygnowanym przez Partnerów Merytorycznych wydarzenia: Koźmiński Executive Business School – lidera programów MBA w Polsce oraz Kirov Strategic Negotiators – wiodącą w Polsce firmę szkoleniowo-konsultingowa specjalizującą się w programach rozwoju umiejętności miękkich i strategicznych,.
Pełna agenda dostępna na: www.nationalsales.pl/kongres-nsc-program